Vásárlási tudnivalók
Regisztráció
A www.agrocentrum.hu webáruházban regisztráció nélkül is böngészhet, ismerkedhet termékeinkkel és árainkkal.
A vásárláshoz regisztráció szükséges. Így adhatja meg számlázási és szállítási adatait. A regisztrációra a vásárlás előtt, illetve a vásárlás befejezésekor. van lehetőség.
Regisztrációt követő belépés után az Ön felhasználóneve megjelenik az oldal fejlécében, a bejelentkezési űrlap helyén. Ugyanitt, a „Vásárlói adatok” feliratra kattintva bármikor módosíthatja a regisztrációkor megadott adatait, a szállítási adatokat, esetleg több szállítási címet is megadhat.
Lehetősége van arra, hogy megnézze korábbi megrendeléseit, illetve ugyanitt megtekintheti rendelései aktuális állapotát is.
A termék kiválasztása
Az agrocentrum.hu webáruházban három módon találhatja meg, amire szüksége van:
- Egyrészt termékcsoportokat állítottunk fel, ezeket a csoportokat megtalálja a bal oldali menüoszlopban, illetve, ha rákattint bármelyik „webáruház” menüpontra.
Ezeken a csoportokon keresztül eljuthat egy szűkebb terméklistához, ahol a termékekkel kapcsolatos legfontosabb alapinformációkon, árakon túl már egy kis méretű fénykép is segíti Önt a tájékozódásban. Itt egy adott termékre kattintva eljuthat a termék fő adatlapjára, ahol minden szükséges információt megtalál a kiválasztott termékről. - Másrészt az oldal tetején talál egy „keresőt”, amellyel terméknévre, vagy akár a leírásban szereplő szóra is rákereshet.
- A „részletes kereső” segítségével különböző paraméterekre szűkítheti az árukínálatot.
Például szűkíthet gyártóra, méretre, típusra, egyéb jellemzőre.
Vásárlás
A megvásárolni kívánt terméket a listákról, vagy a termékek adatlapjáról a kosarába gyűjtheti. Ha a kosarában már van termék, annak állapotát a vásárlás végösszegével együtt folyamatosan nyomon követheti a jobb oldal tetején a „Kosár tartalma” alatt. Ha mindent összegyűjtött amit szeretne megvásárolni, akkor ugyanott a „Kosár tartalma” gombra kattintva jut tovább a vásárlási folyamatban, és így érkezik meg a „Kasszához”.
Amennyiben Ön már regisztrálta magát, a felhasználóneve és jelszava megadásával léphet be a megrendelési felületre.
Ha eddig még nem regisztrált, akkor azt a megrendelés leadásával egyidejűleg kell megtennie.
Kérem, figyeljen arra, hogy minden űrlapmezőben helyes adatokat adjon meg, valamint jegyezze meg felhasználónevét, és jelszavát.
Miután belépett a rendelési felületre, még egyszer megtekintheti a kosara tartalmát.
Kérjük, hogy itt ellenőrizze az adatait, a szállítási címet és a megrendelt termékeket!
Ha valamely adat hibás, a megrendelés elküldése előtt még módosíthatja az alábbiak szerint:
Számlázási adatok:
A „Számlázási adatok” részben található adatokat tüntetjük majd fel a számlán.
Ha ezeket módosítani szeretné, kérem, kattintson a „Címet frissít” fülre.
Szállítási adatok:
A szállítási cím alapértelmezetten megegyezik a számlázási címmel.
Amennyiben más címre kéri a szállítást, a „Hozzáad egy új szállítási címet” fülre kattintva megadhatja.
Ezeket az adatokat egy későbbi megrendelésnél bármikor módosíthatja.
A kosár tartalma:
Amennyiben a kosár tartalmát szeretné megváltoztatni, szintén megteheti.
A kuka ikonra kattintva törölheti a terméket a kosárból.
A kiválasztott termék mennyiségét is módosíthatja, ha felülírja a mennyiség adatot, és rákattint a frissítő ikonra.
Szállítási (átvételi) mód kiválasztása
A „Következő” gombra kattintva kiválaszthatja, hogy milyen módon szeretné megkapni a terméket.
Jelenleg két lehetőség van:
- Futárszolgálattal küldjük a megadott szállítási címre Magyarország területén 2-4 munkanapon belül illetve
- Személyesen átvehető üzletünkben (AGROCENTRUM.HU Kft. 2370 Dabas, Kápolna út 2/A. -korábbi közismert nevén: Szőlőhegyi út -; 5-ös főút 41. km szelvény) nyitvatartási időben.
A szállítás díja:
A megrendelés véglegesítése után automata üzenetben érkezik. Kérdés esetén vegye fel velünk a kapcsolatot.
Fizetés
Több lehetőség közül választhat:
- Előreutalás
Rendelését a lehető legrövidebb idő alatt visszaigazoljuk, melyhez csatoljuk a díjbekérő proforma bizonylatot. A végösszeget kell átutalni, a közleménybe a Proforma számát feltüntetni. - Utánvét
Házhozszállítás esetén a Futárnál készpénzzel és bankkártyával is tud fizetni. - Személyes átvétel alkalmával az üzletben készpénzzel és bankkártyával fizethet.
A megrendelés megerősítése
Véglegesítés előtt ellenőrizze le újból
- Valóban a megfelelő termékek vannak-e a kosarában, a megfelelő mennyiségben,
- Megfelelő-e a szállítási cím,
- Megfelelő-e a szállítási, átvételi mód,
- Megfelelő-e a fizetési mód.
Ha bármilyen egyéb közlendője, megjegyzése van, üzenetet hagyhat nekünk a
„Ha kívánja, hagyhat üzenetet a megrendelése mellett:” szövegmezőben.
Amennyiben minden megfelel, kattintson a
„Megrendelés megerősítése” gombra.
Megrendelésére az Ön által megadott adatokkal néhány percen belül automatikus üzenet kap. Ez az automata üzenet tájékoztatás arról, hogy rendelése megérkezett hozzánk, de nem minősül visszaigazolásnak.
A rendelés feldolgozásának megkezdésekor e-mailben visszaigazolást (nem automata) küldünk, amelyben kitérünk a rendelés részleteire - a készleten nem lévő termékek új beszerzése során fellépő árváltozásra, illetve a rendelést érintő minden tudnivalóra.
Ha néhány percen belül nem kapja meg az automata üzenetet, azt jelenti, hogy rendelését nem kaptuk meg. Vegye fel velünk a kapcsolatot, írjon emailt az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre, vagy keressen minket telefonon a 06-29-951-504-es számon.
Szállítás
Szállítási határidő: a megrendelés visszaigazolását követő 2-4 munkanap.
A kézbesítést megelőző munkanapon a Futárszolgálat üzenetben értesíti Önt a csomagszállításról. Ebben az üzenetben van lehetősége a szállítási címet online módosítani.
Szerződött Futárszolgálatunk adott címre kétszer kísérli meg a kézbesítést, majd a csomagot visszaszállítja üzletünkbe.
Kérjük, hogy átvételkor a csomagot gondosan ellenőrizze és győződjön meg róla, hogy a csomagolás sértetlen!
Jótállás, Garancia
A webáruházunkban értékesített termékek hivatalos magyarországi forgalmazóktól, gyártóktól származnak.
Minden megvásárolt új termékhez a hivatalos forgalmazótól vagy gyártótól származó használati útmutatót és jótállási jegyet biztosítunk. A használt termékek esetében jótállás, garancia, cserelehetőség nincs.
Minden általunk forgalmazott új termékre a 151/2003.(IX.22) Kormányrendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállásról - továbbiakban Kormányrendelet - szerinti jótállás vonatkozik.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásra a jótállás nem érvényesíthető!
A garancia érvényesítéséhez szükség van az eredeti jótállási jegyre, valamint a számlamásolatra.
A meghibásodott termékkel a jótállási dokumentumon feltüntetett szakszervizekhez fordulhat.
A szállítással, átvétellel vagy vásárlással kapcsolatos kérdéseiket vevőszolgálatunkon várjuk az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címen, vagy a 06-29-951 504-es telefonszámon, ahol munkatársaink a rendelkezésükre állnak.
Elállási jog (új termék vásárlása esetén)
Online - webáruházban - vagy telefonos vásárlás esetén a fogyasztót 14 naptári (!) napon belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Fogyasztónak minősül a természetes személy. Tehát, ha cégként vagy egyéni vállalkozóként vásárol, akkor nem minősül fogyasztónak elállási joga nincs. Fogyasztói szerződés csak vállalkozás és magánszemély között jöhet létre.
Az elállási jogát a fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja, tehát nem feltétlenül kell megvárni, hogy a termék megérkezzen, ha időközben meggondolta magát és szeretne elállni a vásárlástól.
A fogyasztó elállási jogát a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával vagy egy erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozattal (akár írásbeli, akár szóbeli) is gyakorolhatja.
Letölthető elállási nyilatkozat
A vállalkozás mindaddig visszatarthatja a visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta. A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríteni. Figyelem! A fogyasztó viseli elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
A fogyasztó nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha a terméket kipróbálták, használták.
Kizárólag abban az esetben térítjük meg az áru ellenértékét, ha a termék átvételekor meggyőződtünk arról, hogy az a csomagolásával együtt valóban sértetlen, új állapotban van, és a hozzá tartozó dokumentumok is hiánytalanul rendelkezésre állnak.
Nem alkalmazható az elállási jog gyakorlása a nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó részére, megrendelése alapján gyártottak.
Vevőszolgálati kapcsolattartó: Kosztolányi Erzsébet
Kapcsolattartó telefonszáma: 06 (29) 951 504
email cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.